Pàgines

20 de des. 2012

Esperant el Nadal


El passat 7 de desembre va ser el meu aniversari. Les filles de la meva neboda, aprofitant el dinar familiar, ens van obsequiar amb uns detallets de Nadal. Ah! I la gran em va fer una polsera amb llana. Penseu que tenen cinc i tres anys respectivament, però la seva mare (a qui li agrada el patchword fins i tot més que a mi) els hi transmet la passió per les manualitats de tota mena. Des d'aquí li vull donar les gràcies per estar sempre al meu costat, ajudant-me allà on jo no arribo.






Regals a part, ja fa setmanes que vinc fent (a més del camí de taula) cosetes de Nadal que - com podeu veure - m'ha ajudat a canviar la decoració de casa meva.





I aquests van ser els primers en arribar a casa. 


 

A més a més de tot això, de cara a aquestes Festes també vaig aprendre a fer corones. Casa meva, però, ja estava envaïda d'esperit nadalenc, així que vaig regalar-la a la meva germana. Ah! I amb una bola a conjunt. No es pot queixar...


Espero que us hagin agradat totes les creacions nadalenques. Aquesta època de l'any la vivim molt a casa, és una de les nostres preferides. Els propers dies ho comprovareu.
 

1 comentari:

  1. Núria! Que monos els teus pingüins...veus, tu els hi vas posar nas i els meus no en tenen ;)Quina gràcia!!! I ves per on, quan els vaig tenir fets vaig pensar, l'any que ve per Nadal em serviràn per decorar la casa! Genial!!! Per cert, he vist els Reis i M'HAN ENCANTAT, quedarien bé a l'aparador de Nadal de l'any que ve eh! Són d'algun llibre? Gràcies guapa!

    ResponElimina